احمدی آرا،کنسرت گذار گیلانی از دلیل عدم برگزاری کنسرت در استان گفت:

برگزاری کنسرت ها در گیلانِ آبی،در انتظار پاسخ ستاد کرونا است


۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۳ | کد خبر: ۱۸۱۸۷ چاپ

این کنسرت‌گذار توضیح داد: نه تنها در حال حاضر در تعدادی از شهر‌های کشور کنسرت‌ها در حال برگزاری است که شاهد برگزاری و فروش بلیط کنسرت‌های خوانندگان آنسوی آب‌ها در مرز‌های شمال و غرب کشور هم هستیم؛ به گونه‌ای که بلیط‌های کنسرت‌های نوروزی این خوانندگان در ارمنستان و ترکیه در حال پیش فروش است

برگزاری کنسرت ها در گیلانِ آبی،در انتظار پاسخ ستاد کرونا است
اختصاصی کلانشهر- «موسسات فرهنگی و هنری و برگزار‌ کنندگان کنسرت آماده‌ی اجرای برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. » وحید احمدی آرا کنسرت‌گذار گیلانی و مدیر روابط عمومی مؤسسه جام سبز در گفتگو با کلانشهر با اشاره به این مطلب افزود: به جرات می‌توان ادعا کرد فعالین عرصه کنسرت از اصنافی هستند که بیشترین آسیب اقتصادی را در دو سال اخیر یعنی بعد از شیوع ویروس کرونا متحمل شده‌اند.

احمدی آرا گفت:دو سال تعطیلی ممتد این صنعت، کنسرت‌گذاران، هنرمندان، نوازندگان، موسسات برگزار‌کننده و سایر عوامل برگزاری اجرا‌های زنده را در آستانه‌ی نابودی کامل اقتصادی قرار داده است.

مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز که با سابقه‌ترین موسسه‌ی برکزارگننده‌ی کنسرت در شمال کشور است با اشاره به اینکه همزمان با آبی شدن یکدست استان گیلان و پس از اتمام ایام فاطمیه قرار بود کنسرت‌های استان گیلان با روال سابق و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود اظهار‌امیدواری کرد: به زودی شاهد برگزاری پرشور برنامه‌های هنری در استان باشیم.

او با اشاره به استقبال، همکاری و آمادگی کامل مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و مجموعه معاونت هنری این اداره گفت: در حال حاضر منتظر استعلام و پاسخ نهایی ستاد مقابله با کرونای استان جهت برگزاری کنسرت‌ها هستیم.

احمدی آرا ضمن اعلام این مطلب که از نظر قانونی و فراقانونی هیچ منعی جهت برگزاری کنسرت در استان وجود ندارد، ابراز‌ امیدواری کرد که ستاد مقابله با کرونا با توجه به روند نزولی رشد بیماری در استان شرایط مناسبی برای تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران این عرصه فراهم نماید.

این فعال عرصه‌ی هنری توضیح داد: نه تنها در حال حاضر در تعدادی از شهر‌های کشور کنسرت‌ها در حال برگزاری است که شاهد برگزاری و فروش بلیط کنسرت‌های خوانندگان آنسوی آب‌ها در مرز‌های شمال و غرب کشورهم هستیم؛ به گونه‌ای که حتی بلیط‌های کنسرت‌های نوروزی این خوانندگان در ارمنستان و ترکیه در حال پیش فروش است.

احمدی آرا ابراز‌امیدواری کرد با شروع کنسرت‌ها در سراسر کشور سرمایه‌های بخش فرهنگ و هنر در داخل مرز‌ها هزینه و باعث رونق چرخه اقتصاد هنری کشور شود.

او در بخش دیگر گفتگوی خود از اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی هم برای برگزاری کنسرت‌ها خبر داد و گفت: خوشبختانه در این مجموعه نیز همچون مجموعه فرهنگ و ارشاد گیلان، نگاه مثبتی به برگزاری برنامه‌های هنری وجود دارد و مدیران این سازمان نیز آمادگی خود برای اجرای کنسرت را اعلام نموده‌اند و به زودی شاهد برگزاری کنسرت در این سازمان نیز خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه جام سبز در پایان ابراز‌امیدواری کرد: به محض اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا ماه پررونقی در عرصه‌ی برگزاری کنسرت پیش رو داشته باشیم و همه‌ی سلیقه‌ها شاهد اجرای زنده‌ی هنرمندان محبوب خود باشند و استان گیلان با رعایت ضوابط، مقررات و ملاحظات قانونی و اجتماعی همانند گذشته همچنان پرچمدار برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور باشد.

نظر شما:

security code