سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از مسمومیت ۱۳ نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر از عاملان مسمومیت شهروندان در اثر مصرف مشروبات الکلی دستگیر شد

مسمومیت ۱۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرانزلی
کلانشهر- جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از مسمومیت ۱۳ نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر از عاملان مسمومیت شهروندان در اثر مصرف مشروبات الکلی دستگیر شد.

 سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مسمومیت ۱۳ نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی با تشکیل اکیپ ویژه به بیمارستان محل بستری افراد اعزام شدند گفت: پس از حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد ۱۳ نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز مسموم که ۵ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه و ۵ نفر دیگر نیز در بخش دیالیز تحت درمان قرار دارند.

 جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه مسمومان بین ۱۹ تا ۳۲ سال سن دارند گفت: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر این پرونده نیز ادامه دارد.

 سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر نظارت بیش از پیش خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندان خود، اذعان داشت: تشریح پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راه‌های پیشگیری از ترویج مصرف مشروبات الکلی است.

نظر شما:

security code