مسیر ارتباطی ۷۷ روستای گیلان مسدود است


۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۸ | کد خبر: ۱۸۲۷۱ چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از ۲۰۰ روستای استان طی بارش روز گذشته، گفت: تلاش‌ها برای بازگشایی راه ۷۷ روستا ادامه دارد.

مسیر ارتباطی ۷۷ روستای گیلان مسدود است

کلانشهر: فریبرز مرادی با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی استان گیلان باز است، اظهار کرد: محور اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید مسدود شده و در تلاش هستیم که این محور نیز طی روزهای آتی بازگشایی شود.

 

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این محور به بیش از یک متر رسیده است، گفت: علاوه بر این محور، محور پونل به خلخال نیز طی ماه‌های گذشته به دلیل نبود ایمنی مسدود شده بود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از ۲۰۰ روستای گیلان طی بارش‌های اخیر، افزود: تلاش همکاران ما برای بازگشایی راه ۷۷ روستا ادامه دارد و امیدواریم طی چند روز آینده این مسیرها بازگشایی شود.

 

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر ۸۶۰ کیلومتر از راه‌های استان گیلان معادل ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۲۰ متر مکعب برف روبی شده است.

 

مرادی از مردم خواست که از ترددهای غیر ضرور در راه‌های استان خودداری کنند و بیان کرد: در صورت لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای ترددها ضروری است.

 

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که در صورت نیاز به تردد، از سامانه ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌ها مطلع شوند و همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران هستند.

نظر شما:

security code