عصر امروز؛

جشن نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود


۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰ | کد خبر: ۱۸۲۹ چاپ
جشن نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد و گفت: آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان سخنران این برنامه است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علیرضا حسنی با اعلام این خبر گفت: جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان ساعت 20 امروز 31 فروردین ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب شهرداری رشت برگزار می‌شود. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این جشن با مشارکت هیات رزمندگان اسلام استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: مولودی خوانی همراه با نورافشانی و اجرای برنامه‌های مفرح و شاد از بخش‌های دیگر این جشن خواهد بود.

حسنی از حضور مجید ترکمان، یکی از استعدادهای برنامه عصر جدید در این برنامه خبر داد و از تمامی رشتوندان دعوت کرد در این جشن معنوی شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده که توسط هلال احمر و کمیته امداد در پیاده راه و در مجاورت جشن انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: میهمانان شرکت کننده در این جشن می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان به غرفه‌های دایر شده تحویل دهند.

نظر شما:

security code