تیم ملی زنان ایران 0 زنان هند 0؛نبرد بدون برنده یوزهای ایرانی و ببرهای آبی؛

زهره کودایی دوباره فرشته نجات شد


۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۴ | کد خبر: ۱۸۳۱۴ چاپ

 تیم ملی زنان ایران در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها به دنبال ادامه روند تاریخ‌سازی و خلق شگفتی خود بودند و در مقابل هندی‌ها که جزو تیم‌های باتجربه در جام ملت‌ها به شمار می‌روند و نهمین دوره حضور خود را در جام ملت‌ها تجربه می‌کنند، بعد از 19 سال دوباره جواز حضور در این تورنمنت را به دست آورده‌اند.

زهره کودایی دوباره فرشته نجات شد
کلانشهر- مصاف تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و هند بدون گل مساوی به پایان رسید.

بعد از برگزاری نخستین مسابقه از جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند که میان دو تیم چین و چین‌تایپه بود و چینی‌ها موفق شدند با برتری 4 گله، گام اول را مقتدرانه بردارند، بازی افتتاحیه رسمی این تورنمنت از ساعت 17:30 آغاز شد؛ تقابل تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و زنان هند.

 زنان ایران در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها به دنبال ادامه روند تاریخ‌سازی و خلق شگفتی خود بودند و در مقابل هندی‌ها که جزو تیم‌های باتجربه در جام ملت‌ها به شمار می‌روند و نهمین دوره حضور خود را در جام ملت‌ها تجربه می‌کنند، بعد از 19 سال دوباره جواز حضور در این تورنمنت را به دست آورده‌اند.

 هندی‌ها بعد از کسب دو نایب قهرمانی، در خانه در جستجوی جام قهرمانی آسیا هستند و می‌خواهند خود را به جام جهانی 2023 استرالیا-نیوزلند برسانند و در این راستا به 3 امتیاز مسابقه امروز نیاز مبرمی داشتند.

 

 

بازی از سوی شاگردان مریم ایراندوست تهاجمی‌تر آغاز شد و حتی تیرک دروازه هند هم توسط نگین زندی به لرزه در آمد اما در ادامه مالکیت توپ و میدان در اختیار هندی‌ها قرار گرفت و آن‌ها حملات پی در پی روی دروازه ایران داشتند که به خوبی خط دفاعی ایران توانست بازی را مدیریت کند.

 در نیمه دوم هندی‌ها برای رسیدن به گل برتری یکپارچه حمله شده بودند که درخشش زهره کودایی مانع از فروپاشی دروازه ایران شد و سنگربان ایران با ارائه نمایشی استثنایی از خود اجازه نداد هندی‌ها بتوانند دروازه ایران را باز کنند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل مساوی و با تقسیم امتیازات به پایان برسد.