شهروندان برای درمان به مراکز معتبر پزشکی مراجعه کنند

2مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت پلمب شد


۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۹ | کد خبر: ۱۸۳۲۴ چاپ

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارتی اماکن عمومی در راستای حفظ حقوق عامه از شناسایی و پلمب ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت در همین راستا خبر داد

2مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت پلمب شد
کلانشهر- سرهنگ مجید رسول‌زاده گفت: امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است؛ از اینرو پلیس با تلاش‌های شبانه‌ روزی  برای پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان اهتمام دارد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر فعالیت ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و موسس این مراکز را شناسایی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اعلام اینکه در همین راستا،  ماموران انتظامی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به این ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز اعزام شدند،  تصریح کرد: طی بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان، غیرمجاز بودن فعالیت این ۲ مؤسسه محرز و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند .

سرهنگ رسول زاده از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

نظر شما:

security code