با نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می شود

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم»


۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۴ | کد خبر: ۱۸۳۵۷ چاپ

به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» پویش کتاب‌خوانی با نام «#من-هم-کتاب-خریدم» با هدف «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی» برگزار خواهد شد

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم»
کلانشهر- با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران از فردا، یکشنبه سوم بهمن‌ماه، نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کمیته فعالیت‌های فرهنگی ستاد برگزاری این نمایشگاه درنظر دارد با هدف «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی» و ترغیب علاقه‌مندان برای شرکت در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین با ارائه معرفی‌ کتاب‌ها برای استفاده علاقه‌مندان و پژوهشگران، پویش کتاب‌خوانی با نام «#من‌ـ‌هم‌ـ‌کتاب‌ـ‌خریدم» را برگزار ‌کند.

شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند یک یا چند کتاب خریداری‌شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق نشانی الکترونیکی sa@ketab.ir به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

ضروری است پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتگ‌های «#من-هم-کتاب-خریدم» و «دومین-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران» در فضای مجازی منتشر کرده و صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران در اینستاگرام به نشانی khaneh.ketab.adabiat را برچسب‌گذاری (تگ) کرده و دنبال کنند.

 معرفی کتاب باید شامل مشخصات شناسنامه‌‏ای اثر (نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت) و موضوع کلی کتاب باشد. انتخاب کتاب از نویسندگان ایرانی (کتاب تألیفی به‌جای کتاب ترجمه‌شده) امتیاز بیشتری دارد و کتاب بایستی غیردرسی و غیرکمک‌آموزشی باشد.

فیلم ارسالی نیز باید به‌صورت یک ویدیو کوتاهِ ۱۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل (به صورت افقی) ضبط شود. همچنین ضروری است در فیلم‌های ارسالی چهره‌ کامل فرد در طول فیلم واضح، بدون پرش، بدون قطعی و قابل رؤیت باشد و صدای فرد و کلماتی که بیان می‌کند بدون صداهای محیطی و اختلال باشد. معرفی مشخصات فردی (نام و نام‌خانوادگی، سن، رشته و میزان تحصیلات) نیز ضرورت دارد. بیان جمله «ارائه برای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» و رعایت شئون اسلامی در فیلم‌های ارسالی الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز ۳۰ بهمن‏‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

در پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» که به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» برگزار می‌شود ۲۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده و به هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعطا خواهد شد. همچنین ۳۰ نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شده و به هرکدام مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به عنوان جایزه اهدا می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۲۳۱ تماس بگیرید.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

نظر شما:

security code