مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بازداشت شد


۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۶ | کد خبر: ۱۸۳۷۸ چاپ

پس از بررسی و کارشناسی از پرونده‌های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بازداشت شد
کلانشهر- به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان؛مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بازداشت شد.

براساس این گزارش، در پی گزارشات متعدد واصله از سوی شهروندان سیستان وبلوچستان به ویژه مردم فهیم و بصیر جنوب استان، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی عبدالرحیم کردی؛ مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان قرار گرفت.

 پس از بررسی و کارشناسی از پرونده‌های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.

به گزارش کلانشهر، عبدالرحیم کردی 42 ساله از سال 95 به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار مشغول کار بود. 

 براساس رزومه منتشر شده، او  فارغ التحصیل دکترا در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد و با تجربه فعالیت اقتصادی در شرکت‌های مختلف بود. فعالیت در شهرداری‌های زاهدان، چابهار و شرکت عمران و مسکن سازان منطقه شرق از دیگر فعالیتهای مدیر بازداشت شده منطقه آزاد چابهار است.

نظر شما:

security code