چرا رونالدو برای پسرش تلفن همراه نمی گیرد


۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۲ | کد خبر: ۱۸۵۰۸ چاپ

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد فاش کرد که برای پسر بزرگ خود گوشی تلفن همراه نخریده و قصد هم ندارد که در آینده‌ای نزدیک این کار را انجام دهد

چرا رونالدو برای پسرش تلفن همراه نمی گیرد
کلانشهر- کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که با وجود همه امکاناتی که برای پسر بزرگ خود، کریستیانو جونیور فراهم کرده، برای او گوشی تلفن همراه نخریده و قصد هم ندارد که به این زودی‌ها برای او بخرد.

طبق نتایج یک تحقیق در بریتانیا، اکثر کودکان حداقل ۷ ساله در این کشور صاحب گوشی تلفن همراه هستند و از هر ۱۰ کودک ۱۱ ساله در این کشور ۹ نفر صاحب گوشی تلفن همراه هستند. رونالدو اما نمی‌خواهد پسرش جزو این دسته باشد و برای تصمیمش هم دلیل دارد.

او که این روزها تعطیلات زمستانی‌اش را در دبی سپری می‌کند، گفت: در اینکه استفاده از تکنولوژی به فوتبالیست‌ها کمک می‌کند پیشرفت کنند شکی نیست. تکنولوژی به خود من و دیگر فوتبالیست‌ و مردم سراسر جهان هم کمک می‌کند و من فکر می‌کنم که باید از آن بهره برد اما ما نباید بیش از اندازه درگیرش آن شویم و تمام فکر و ذهن‌مان شود. من برای شما یک مثال کوچک می‌زنم. بزرگترین فرزند من به زودی ۱۲ ساله می‌شود. او مدام از من می‌پرسد پدر، می‌توانم یک گوشی داشته باشم، برای من گوشی می‌خری و ... و من به او می‌گویم: کریستیانو، (برای گوشی داشتن) زمان داری.
رونالدو گفت: خوب می‌دانم که کودکان این نسل یک قدم از سن‌شان جلوتر هستند، پس قبول دارم که ما باید از تکنولوژی بهره بگیریم اما حرفم این است که تکنولوژی نباید به مشغله ما تبدیل شود. می‌توان به آنها اجازه استفاده از این امکانات را دارد اما به صورت محدود نه اینکه مدام در دسترس‌شان باشد.  به نظرم رعایت این موضوع مهمترین چیز است. کریستیانو الان از زندگی‌اش خیلی راضی است. او می‌گوید برادران و خواهران بیشتری داشته باشد. او می‌خواهد ۷ تا خواهر و بردار داشته باشد. من هم به او گفته‌ام که صبر کند. یک روز او از من خواست که برایش یک گوشی آیفون بخرم اما من گفتم نمی‌شود. الان هم اگر با من کاری داشته باشد و بخواهد تماس بگیرد باید به وسیله گوشی مادربزرگش تماس بگیرد. من می‌خواهم پسرم این موضوع را درک کند که رسیدن به هر چیزی که می‌خواهد آسان نیست. تربیت بهترین چیزی است که من می‌توانم به او بدهم.