جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری مرد حیوان آزار در رشت خبر داد.

دستگیری حیوان آزار رشتی که روی گربه آب جوش ریخته بود

کلانشهر: سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتار‌ها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می‌کند بیان داشت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

 

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: صدا و سیما
اشتراک گذاری:

نظرات شما:

زهرا 16 بهمن 1400 ساعت 10:11

سلام دست نیروی انتظامی رومیبوسم وخداوگذره ازاون ادم پست که حیوان زبان بسته خدار.وابجوش ریخت یاهرازاردیگه ای خواهش میکنم قانون سختی بزارین تاجرات نکنن تکرارکنن این کارومنم به شدت طرفدارحیوانات هستم بازم ممنون ازنیروانتظامی وخدالعنت کنه این مردپست صفت رو

نظر دهید - پسندیدم 5

محمد 15 بهمن 1400 ساعت 02:11

شماها روزی چندین حیوان را بعنوان غذا سلاخی و می خورد ،
مصرف پروتیین گیاهی

نظر دهید - پسندیدم 2

فاطمه 15 بهمن 1400 ساعت 12:11

این عکس رو پاک کنین..قلبم درد گرفت با دیدن این صحنه?
اخه به اون شخص باید انسان گفت؟

نظر دهید - پسندیدم 4

نظر شما:

security code