طرح اقدام مقابله به مثل با آمریکا در جلسه فردا مجلس مورد بررسی قرار می گیرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ارجاع مواد طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی آمریکا به این کمیسیون برای بررسی بیشتر گفت که این طرح در جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد تا فردا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علی نجفی خوشرودی اظهار کرد: طرح مقابله به مثل با آمریکا با توجه به اخطار تعدادی از نمایندگان برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شد که بر این اساس کمیسیون با تغییر دستور این طرح را مجدداً با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی توضیح داد: این طرح باید دارای اثراتی بر منافع و امنیت ملی کشور باشد که قطعاً این موارد در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس لحاظ شده و طرحی کامل‌تر و جامع‌تر به صحن مجلس ارائه می‌شود. اکنون نیز کارگروه کمیسیون در حال بررسی بر روی مواد این طرح است.

طرح اقدام مقابله به مثل با اقدام آمریکا در پی قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که در پی اخطار ادیانی راد و پورمختار دو نماینده مجلس برای بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شد.