رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر در شیراز خبر داد

قاتل پلیس شیرازی دستگیر شد/متهم در سریع ترین زمان به مجازات قانونی خواهد رسید
کلانشهر- حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این قاتل ظهر روز جمعه 15 بهمن ماه در شهرستان شیراز دستگیر شد اظهارداشت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس،رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات درباره انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

گفتنی است شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. پیکر این شهید روز جمعه در حرم شاهچراغ تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد. از این شهید یک پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code