کادر درمان قربانی کرونا در گیلان به 34 رسید؛

مرضیه فلاحی بهیار بیمارستان رسول اکرم رشت در اثر کرونا درگذشت


۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۷ چاپ

فلاحی سالها به عنوان بهیار(دستیار پزشک) در بیمارستانهای رشت مشغول فعالیت بود.

مرضیه فلاحی بهیار بیمارستان رسول اکرم رشت در اثر کرونا درگذشت
اختصاصی کلانشهر-مرضیه فلاحی، بهیار بیمارستان تامین اجتماعی رسول اکرم رشت براثر عوارض ناشی از ویروس کووید جان خود را از دست داد.

فلاحی سالها به عنوان بهیار(دستیار پزشک) در بیمارستانهای رشت به فعالیت پرداخت.

بخش جراحی زنان بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت آخرین محل فعالیت او بود که به کرونا مبتلا شد و شامگاه دیشب جمعه 15 بهمن ماه جان باخت.

حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان هم طی پیامی «شهادت بهیار بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شهید مرضیه فلاحی» را تسلیت گفت.

درمتن پیام دکتر ابراهیمی آمده است: خبردرگذشت ناگهانی و آسمانی شدن همکار ارجمندمان شهید مرضیه فلاحی، بهیار مدافع سلامت که سالها عمر شریف خویش را صرف خدمت به مردم در حوزه سلامت در بخش های مختلف بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نمود موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان گردید.

اینجانب این ضایعه غمبار را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز و کادر درمانی به ویژه جامعه پرستاری و بهیاری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان و همکاران ارجمند و علو درجات برای آن عزیز از دست رفته را مسئلت می نمایم.

به گزارش کلانشهر،نرجس خانعلی زاده، پرستار بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان اولین کادر درمان جان باخته بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران است که روز سه شنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ در سن ۲۴ سالگی جان خود را از دست داد.

از اسفندماه 1398 و بعد از شیوع ویروس کووید 19 در ایران تاکنون 34 تن از پزشکان،بهورزان،پرستاران، ماماها و کادر اداری و خدماتی علوم پزشکی استان گیلان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.