چند درصد مشترکان برق گیلان پرمصرف هستند؟


۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۳ | کد خبر: ۱۸۷۰۵ چاپ

معاون توزیع برق گیلان با اشاره به الگوی برق مصرفی استان گیلان در فصل سرد، اظهار کرد: گیلانی ها ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه برق مصرف می‌کنند

چند درصد مشترکان برق گیلان پرمصرف هستند؟
کلانشهر- معاون توزیع برق گیلان، در پاسخ به این سوال که «چند درصد مشترکان گیلانی پرمصرف هستند؟»، خاطرنشان کرد: مشترکات براساس الگوی مصرف تقسیم بندی می شوند و لذا ۷۰ درصد مشترکان ما خوش مصرف و کم مصرف هستند.

جواد بیدی با اشاره به الگوی برق مصرفی استان گیلان در فصل سرد، اظهار کرد: گیلانی ها ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه برق مصرف می کنند.

وی با بیان اینکه از اول بهمن ۱۴۰۰ شاهد افزایش تعرفه برق پرمصرف‌ها هستیم، افزود: مشترکانی که در حد الگوی مصرف ۲۰۰ کیلوواتی مصرف دارند، با افزایش تعرفه مواجه نخواهند شد، اما تعرفه پرمصرف ها یک و نیم تا دو و نیم برابر محاسبه می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، هزینه الگوی مصرف تا ۱۳ هزار تومان ماهانه دانست و تصریح کرد: مازاد بر مصرف تا سه و نیم برابر نیز محاسبه خواهد شد.

بیدی،در پاسخ به این سوال که «چند درصد مشترکان گیلانی پرمصرف هستند؟»، خاطرنشان کرد: مشترکات براساس الگوی مصرف تقسیم بندی می شوند و لذا ۷۰ درصد مشترکان ما خوش مصرف و کم مصرف هستند، اما ۳۰ درصد پرمصرف محسوب می شوند؛ البته هفت درصد از این ۳۰ درصد، بیشترین مصرف برق معادل ۲۵ درصد انرژی برق استان را مصرف می کنند.

وی از مردم خواست اپلیکیشن برق من را نصب کنند و یادآور شد: این نرم افزار به مدیریت مصرف برق براساس الگوی مصرف کمک می کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code