رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین در گیلان


۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰ | کد خبر: ۱۸۸۲ چاپ
رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: سال گذشته عرضه بنزین در استان۱۲ درصد نسبت به سال ماقبل آن رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علی اصغر عباسی در دیدار مدیران و معاونان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با نماینده ولی فقیه در استان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۹۷ گفت: سال گذشته عرضه بنزین در استان ۱۲ درصد نسبت به سال ماقبل آن رشد داشته است.

وی، مصرف بنزین در گیلان را به طور متوسط روزانه ۳ میلیون و ۳۴۷ میلیون لیتر در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: در بعضی از روزها مصرف بنزین در استان به ۵ میلیون لیتر رسیده بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از کاهش مصرف نفت سفید به دلیل افزایش لوله کشی گاز در مناطق مختلف گیلان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سال ۹۷ مصرف نفت سفید استان به۴۰ میلیون لیتر رسید در صورتی که ۴۸ میلیون لیتر نفت سفید در سال ۹۶ در گیلان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در مصرف گازوئیل و گاز مایع سال گذشته در استان با کاهش مواجه بودیم، تصریح کرد: سال۹۷ در مصرف سوخت نیروگاهی ۶ میلیون لیتر کاهش داشتیم.

عباسی به آموزش ۱۸ هزار نفر توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در سال ۹۷ اشاره کرد و یادآور شد: آموزش های مذکور در راستای ارتقای ایمنی افراد، ارتقای حقوق شهروندی و … انجام شده است.