مدیران این اپ با تکذیب درآمد میلیاردی و رایگان بودن اکثر خدمات همدم می‌گویند خرید بسته را پولی کرده‌اند تا مانع «سختگیری و تنوع‌طلبی» کاربران شوند

تبلیغ ازدواج به سبک پلتفرم میلیاردی با شعرهای عجیب
اختصاصی کلانشهر - عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی نشاندهنده تبلیغات تازه‌ی پلتفرم «همدم» با هدف تبلیغ و تشویق ازدواج است.
این پتلفرم همسریابی اینبار به سراغ اشعار فولکلور پیرامون ازدواج رفته و در تعدادی از بیلبورد‌های سطح تهران تصاویری از مراسم مربوط به ازدواج را با این شعر‌ها مقابل دیدگان رهگذران قرار داده است: «ما پارتی بازی کردیم/عروس رو راضی کردیم.
«سیب داریم، انار داریم/عروس باوقار داریم»


آنچه پلتفرم «همدم» که یک سامانه مجازی همسریابی متعلق به مؤسسه تبیان، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است را بعد از رونمایی در تیرماه جنجالی کرده روش‌های ثبت نام، بودجه و حضور مقامات رسمی از جمله رئیس مجلس در مراسم معرفی آن است.
زهره حسینی، مدیر اپلیکیشن همدم آبانماه اعلام کرد طی ۳ماهی که از آغاز به کار این اپلیکیشن می‌گذرد بیش از ۲۰۰ هزار نفر اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده‌اند که نتیجه حضور این افراد ثبت ۱۶ ازدواج در طول ۳ ماه بوده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران؛ مجلس در بودجه سال جاری برای بخش سایبری سازمان تبلیغات اسلامی ۲۰۰ میلیارد تومان و برای حلقه‌های میانی آن ۸۰ میلیارد تومان بودجه تعیین کرد.

همدم متعلق به تبیان است که بزرگترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و از این سازمان بودجه می‌گیرد. به جز این کاربران برای آشنایی با گزینه‌های مختلف در همدم باید بسته بخرند. بسته‌هایی که قیمت آن‌ها بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و می‌تواند باعث درآمد میلیاردی این مؤسسه شود.

مدیران این اپ با تکذیب درآمد میلیاردی و رایگان بودن اکثر خدمات همدم می‌گویند خرید بسته را پولی کرده‌اند تا مانع «سختگیری و تنوع‌طلبی» کاربران شوند.

نظر شما:

security code