در اعتراض به بلاتکلیفی شهر؛

برخی از مردم پیربازار مقابل استانداری گیلان تجمع کردند


۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶ | کد خبر: ۱۸۹۲۹ چاپ

برخی از شهروندان پیربازار در رشت ،در تجمعی از مسئولان استان خواستند تکلیف نهایی شورای این شهر تازه تاسیس را،مشخص کنند.

برخی از مردم پیربازار مقابل استانداری گیلان تجمع کردند

کلانشهر: مردم شهر تازه تاسیس پیربازار به جهت بلاتکلیفی این شهر و عدم مشخص شدن قطعی فعالیت های شورای شهر آن به علت تخلفات انتخاباتی، مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.

 

چندی پیش با دستور موقت دیوان عدالت اداری، اعضای شورای کنونی بر روی کار گمارده شده و اعضای علی البدل کنار گذاشته شدند اما پس از شروع به کار شورای کنونی، حواشی شهر پیربازار با برنامه استیضاح اولین شهردار این شهر تازه تاسیس که منصوب شورای مورد تأیید هیات نظارت بر انتخابات بود کلید خورد.در صورتی که این شورا قبلا به دلیل تخلفات انتخاباتی ، هیأت نظارت بر انتخابات آرای آنان را ابطال کرده بود و منتخبان علی البدل را رسماً به عنوان شورای شهر معرفی کرده بود که این موضوع باعث اختلاف بین اعضای کنونی و علی البدل شد.

 

شورای موقت شهر پیربازار هم پس از آمدن دوباره بر روی کار، در اولین گام درصدد عزل شهردار منتخب شورای قبلی این شهر برآمدند که این موضوع باعث تجمع برخی از اهالی پیر بازار شد.

 

این شهر هنوز هیچگونه شناسه‌ای دریافت نکرده و حتی حساب بانکی هم ندارد و در حال حاضر امورات شهر با هزینه شخصی شهردار فعلی پرداخت می شود.

 

حال باید منتظر ماند و دید که دیوان عدالت اداری که یک دستور موقت پرحاشیه برای رشت صادر کرده ، چه زمانی تکلیف نهایی پرونده شورای شهر پیربازار را مشخص خواهد کرد .

نظر شما:

security code