در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

شهرداری به گِل نشسته/در محلات کم برخوردار رشت حتی یک زمین برای فعالیت نوجوانان نیست


۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵ | کد خبر: ۱۸۹۴۳ چاپ

مردم با بغض در پایین شهر رشت خواسته‌هایشان را به گوش اعضای شورا می‌رسانند و باید طوری عمل کنیم که مردم فکر نکنند تبعیض وجود دارد.

شهرداری به گِل نشسته/در محلات کم برخوردار رشت حتی یک زمین برای فعالیت نوجوانان نیست
اختصاصی کلانشهر - جلسه شورای شهر رشت امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه در ساختمان شورا با حضور تمام اعضا برگزار شد.(بیشتر بخوانید)

در بخشی از جلسه شورای شهر رشت حسین رضویان عضو شورای شهر رشت گفت: شهر رشت کاملاً فرسوده شده است و در این خصوص نیاز به نوسازی داریم.

او افزود:نوسازی به زیبایی‌سازی رشت هم منجر خواهد شد.

رضویان ادامه داد: در محلات کم برخوردار هنوز زمین ساده برای فعالیت نوجوانان و جوانان نیست این در حالیست که در محلات باید بودجه با عدالت تقسیم صورت گیرد.

او افزود؛ مردم با بغض در پایین شهر رشت خواسته‌هایشان را به گوش اعضای شورا می‌رسانند و باید طوری عمل کنیم که مردم فکر نکنند تبعیض وجود دارد.

رضویان به طرح سؤال از شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در اولین طرح سؤال خواستار تنظیم روابط شورا و شهردار شدیم، زیرا تاریخ قضاوتگر تک تک ما خواهد بود.

او افزود: وحدت سازنده در رشت از هرچیزی مهم‌تر است و لازم است نگرانی شهروندان را کاهش دهیم.

رضویان خاطرنشان کرد:هر طور که زندگی می‌کنیم نباید به حقیقت خیانت کنیم.

این عضو شورای شهر رشت تصریح کرد:طرح سوال به شهر ما کمک نمی‌کند و فقط وحدت شورا برای یک سیاستگذاری مناسب می‌تواند به رشت کمک کند.

رضویان در پایان گفت: ضروری است وفاق عمومی را شاهد باشیم و ‌امیدوارم اتفاق مناسبی برای رشت بیفتد. نقش رسانه‌ها بسیار تاثیر‌گذار است و رسانه‌ها کمک کنتد از شهر خسته رشت، شهر دوستدار شهروند بسازیم.

علوی شومن خوبی است

رضا نوری هریس عضو دیگر شورای رشت گفت: ما هم قرار نیست به حقیقت خیانت کنیم و اصلاً اینگونه بزرگ نشده‌ام.

او افزود: علوی شومن خوبی است و من به هر قیمتی با وی بیعت نمی‌کنم.

میکروبیولوژسیتی که رئیس سازمان سیما و منظر رشت شد

نوری ادامه داد: انتصابات علوی که معلوم نیست بر چه اساسی است. خانم بینا با رشته میکروبیولوژی رئیس سازمان سیما و منظر شد و دیدیم که در عزا و جشن شهر چه وضعیتی سپری شد.

او افزود: ما به انتخاب بینا اعتراض کردیم و علوی گفت چون خانم است می‌تواند شهر را زیبا کند.

شهرداری به گِل نشسته است

نوری خاطرنشان کرد: شهرداری به گِل نشسته است و کارکنان شهرداری تمایل به کار کردن ندارند.

عضو شورای رشت ادامه داد: جنس صحبت‌ها فرق می‌کند اما همه از تَک روی علوی ناراحتیم و موظفیم به عنوان نماینده مردم مشکلات را ببینیم و چشمان خود را به بهانه ثبات شهری نمی‌بندیم.

او افزود:من اجازه سوء استفاده به علوی نمی‌دهم چون می دانم علوی با هدف گذاری برنامه‌های دیگری به شهر آمده و می‌بینیم که برای هر لکه‌گیری از سطح آسفالتهای شهر هم عکس و فیلم می‌گیرد.

نوری هیچ المان درستی در رشت خلاق خوراک وجود ندارد. برای معرفی رشت به گردشگران کاری نشده است. نیاز‌های ۱۴۰۱ اصلاً دیده نشده است. بازوی‌های شهرداری باید غنی و قوی شوند تا چشم کارکنان به جیب مردم نباشد.