امام جمعه انزلی گفت؛ تلویزیون یک فریم از مجتمع زیباکنار که خود صدا و سیما بیش از همه ساحل و دریا را تصرف کرده و ورود کرده به دریا به مردم نشان نداد! این عدالت است؟

صدا و سیما برای پوشش اخبار آزادسازی سواحل همه جا با هلیکوپتر و قایق رفت جز زیباکنار که خودش بیش از همه ساحل و دریا را تصرف کرده

کلانشهر - حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین؛ امام جمعه بندرانزلی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با انتقاد از رویکرد صدا و سیما نسبت به بعضی مسائل گفت،صدا و سیما هم گاهی اوقات یک جهتی می‌رود و مسائل مربوط به خودش را مطرح نمی‌کند، در بحث سواحل و آزادسازی سواحل که بر اساس دستور ریاست محترم جمهوری راه افتادند این کار را انجام دادند و صدا و سیما هم هرجا خبرنگارش رفت و هلیکوپتر سوار شد و با قایق و سواره و پیاده رفت فیلم گرفت یک فریم از مجتمع زیباکنار که خود صدا و سیما بیش از همه ساحل و دریا را تصرف کرده و ورود کرده به دریا به مردم نشان نداد! این عدالت است؟ این سوت زنی است؟ آدم عیب خودش را نگوید ولی عیب دیگران را هی بگوید! خب کمی هم به خودتان بپردازید، این رفتارهایی که گاهی اوقات در برخی مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما برای کشور آسیب‌زاست باید اصلاح شود.

امام جمعه بندرانزلی افزود: با فساد باید مقابله شود اما بدون تبعات سوء برای جامعه و افکار عمومی؛ ‌فردی که فسادی را دیده به دستگاه‌های نظارتی و مسئولین مربوطه بگوید، آن‌ها هم رسیدگی کنند این آقا را هم تشویق کند، عیبی ندارد! نظام را باید حفظ کنیم، نمی‌شود کارها را برای برد خبری انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تاکید کرد: در یک جاهایی مثل یک کارخانه‌ای که متوقف شده و باید مسئولین به حرکت در بیایند و افکار عمومی جامعه متوجه این معنا شود لازم است اما رسانه‌ای کردن مسائلی که نیاز به قضاوت و رسیدگی دارد، نباید موجب سوء استفاده دشمنان بر علیه نظام اسلامی و دولتی که به شعار تحولگرایی و فسادستیزی آمده شود چراکه دیگر نمی‌شود اعتماد عمومی را جلب کرد.

خطیب جمعه بندرانزلی در پایان تاکید کردند: همۀ مردم و مسئولین باید در دو عرصه فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای جهاد تبیین را با قوت و قدرت دنبال کنند تا دشمن از این دو حربه‌ای که علیه جامعه ما استفاده می‌کند مأیوس شود.

نظر شما:

security code