استارت اولین دوره لیگ برتر فوتوالی از اواسط اسفندماه؛

آغاز به کار تطهیری مقدم سرمربی گیلانی فوتوالی در باشگاه پیکان 


۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹ | کد خبر: ۱۹۰۳۵ چاپ
آغاز به کار تطهیری مقدم سرمربی گیلانی فوتوالی در باشگاه پیکان 

اختصاصی کلانشهر - صبح امروز یکشنبه اول اسفندماه،نشستی میان‌ امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان و محمد تطهیری سرمربی گیلانی تیم ملی فوتوالی برگزار شد.

بعد از انجام مذاکرات و بررسی به عمل آمده با تصمیم مدیر عامل باشگاه پیکان مقرر شد پیکان در رشته فوتوالی تیم داری کند و سال آینده حضوری قدرتمند در این رشته جدید داشته باشد.

عطا بخش ضمن خرسندی از تیمداری در رشته فوتوالی گفت:حمایت پیکان از ورزش‌های نو پا بخشی از مسئولیت اجتماعی این باشگاه است که با پشتیبانی گروه صنعتی ایران خودرو صورت می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه پیکان افزود: با ظرفیت‌هایی که از محمد تطهیری سر مربی تیم ملی فوتوالی سراغ داریم و استعداد و توانمندی بازیکنان این رشته، ‌امیدوارم قدم‌های محکمی در راستای معرفی و پیشرفت این رشته ورزشی در ایران داشته باشیم.

محمد تطهیری سرمربی پیکان هم در خصوص تیم داری پیکان در رشته مهیج فوتوالی اظهار داشت: خوشحالم که فرصت همکاری با باشگاه خوشنام و با سابقه پیکان پیش آمد.

او افزود:از حسن اعتماد آقای مهندس عطا بخش کمال تشکر را دارم. قطعاً با امکانات و زیر ساخت‌های خوب مجموعه پیکان می‌توانیم تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم.

‌تطهیری اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های باشگاه و گروه بزرگ صنعتی ایران خودرو گام‌های مثبتی در رشد و پیشرفت این رشته پرهیجان و جوان پسند داشته باشیم.

او در مورد برگزاری مسابقات فوتوالی هم اضافه کرد: قرار است اولین دوره لیگ برتر فوتوالی به همت رئیس فدراسیون فوتوالی آقای خراسانی و انجمن فوتوالی فدراسیون روستایی و بومی کشور آقای موسوی از اواسط اسفند در خوزستان برگزار شود.

محمد تطهیری سرمربی گیلانی تیم فوتوالی پیکان سوابقی نظیر سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان را در کارنامه خود دارد و با کسب عناوینی چون نائب قهرمان المپیک ساحلی (تایلند۲۰۱۴)، مقام سوم جهان (مالزی۲۰۱۵) و نائب قهرمان جهان (تایلند۲۰۱۸) از پر افتخارترین مربیان این رشته محسوب می‌شود.

نظر شما:

security code