فرمانده انتظامی لاهیجان از نجات جان ۲ دختر جوان در این شهرستان که قصد خودکشی داشتند خبر داد.

نجات جان ۲ دختر جوان از خودکشی در لاهیجان با تماس یک شهروند ساکن قشم!

کلانشهر: فرمانده انتظامی لاهیجان دوشنبه گفت: در پی تماس یک شهروندِ ساکن جزیره قشم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه خواهر دانشجویش در تماس تلفنی اعلام کرده به همراه دوستش در خانه‌ای در لاهیجان قصد خودکشی دارد، پلیس این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به اینکه فرد تماس گیرنده اطلاع دقیقی از نشانی محل حضور خواهرش در لاهیجان نداشت افزود: پلیس با اقدامات فنی و تخصصی، محل اقامت این ۲ دختر در لاهیجان را شناسایی و ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان بلافاصله به این مکان اعزام شدند و مانع خودکشی این دو دختر دانشجوی ۲۱ و ۲۷ ساله شدند.

وی با بیان اینکه این دو دختر قصد داشتند با مصرف داروی زیاد خودکشی کنند گفت: این دو دختر علت و انگیزه خود از اقدام به خودکشی را مشکلات خانوادگی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با تاکید بر اهمیت نظارت والدین بر رفتار فرزندان شان گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های روانشناسی و حل مشکلات خانوادگی به مشاوران مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.