قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۰۰ تومان افزایش به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه امامی با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجم اسفند ۱۴۰۰

کلانشهر: قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات امروز با ۱۱۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۹ هزار و ۶۴۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان بود.

 

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه با ۲۳ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسید.

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

 

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

 

قیمت ارز امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۶۴۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۱۸۲ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۲۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.