استاندار گیلان در بازدید از رودبار مطرح کرد؛

تشکیل قرارگاه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در گیلان


۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۲ چاپ

 امسال شاهد حضور و گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود که باید با هم افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود

تشکیل قرارگاه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در گیلان
کلانشهر: نماینده عالی دولت در گیلان در جریان بازدید از ورودی استان در محدوده شهرستان رودبار و تدابیر انجام شده برای تسهیل تردد هموطنان در آستانه فرارسیدن نوروز، تأکید کرد که همه دستگاه ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، تعامل داشته باشند و به صورت هم‌افزا عمل کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (سه‌شنبه) پس از جلسه شورای ترافیک گیلان که در رودبار برگزار شد، از مسیرهای ورودی استان در این شهرستان بازدید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی، رئیسان پلیس راه و راهور استان و نیز مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفر نیز که در این بازدید دکتر عباسی را همراهی می‌کردند، گزارشی از تدابیر اندیشیده شده در خصوص تسهیل آمد و شد مردم و هم‌وطنان بیان کردند.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شاهد حضور و گردشگران زیادی به گیلان خواهیم بود و در راستای بهبود خدمات سفر و آماده‌سازی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی، با قید فوریت قرارگاهی تشکیل و موضوعات مرتبط با خدمات سفر بررسی شد.

وی توجه به موضوع ترافیک و نیز فعالیت هرچه بهتر دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان را امری ضروری خواند و تصریح کرد: باید با هم افزایی و تعاملات بین بخشی خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

دکتر عباسی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در ایمنی سفر و سلامت جان هموطنان با اهمیت دانست و از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به موضوع یادشده، در کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی نقش‌آفرینی کنند.

وی با یادآوری شیوع کرونا طی دو سال گذشته گفت: اگرچه در زمان حاضر شاهد کاهش شمار مبتلایان هستیم و واکسیناسیون نیز در حد قابل قبولی است اما ملاک انجام سفرهای نوروزی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست و از همه هم وطنان می خواهیم مراعات توصیه های بهداشتی را به طور جدی مورد نظر قرار دهند.

پیش از این بازدید نیز جلسه شورای ترافیک گیلان با حضور مدیران عضو این شورا، به ریاست نماینده عالی دولت در استان در شهرستان رودبار برگزار شد.