ساسان صادقی سرمربی سپیدرود شد


۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۶ | کد خبر: ۱۹۸۴۱ چاپ

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، ساسان صادقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود انتخاب شد.

ساسان صادقی سرمربی سپیدرود شد

کلانشهر: جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود شامگاه شنبه شب با حضور تمامی اعضا در دفتر باشگاه برگزار شد و طی آن دکتر شاد مدیرعامل سپیدرود گزارشی از بررسی گزینه های سرمربیگری و مذاکره با برخی از این گزینه ها را ارایه کرد و با برشمردن نکات مثبت و منفی گزینه های سرمربیگری پیشنهاد انتخاب ساسان صادقی مربی موفق پایه های سپیدرود در سال گذشته و سرمربی فعلی تیم شهرداری ماسال در لیگ برتر استان گیلان را ارایه کرد که مورد تایید و موافقت هیات مدیره باشگاه سپیدرود قرار گرفت.

 

بدین ترتیب ساسان صادقی که سابقه سرمربیگری در تیم های جوانان و امید سپیدرود و مربیگری در تیم بزرگسالان را در کارنامه دارد و در حال حاضر در لیگ برتر گیلان به عنوان سرمربی در تیم شهرداری ماسال نتایج خوبی را کسب کرده به صورت رسمی سکان هدایت سپیدرود را در لیگ دسته دوم کشور برعهده خواهد داشت.

 

قرارداد صادقی یک و نیم ساله است و طی روزهای آینده وضعیت دستیاران وی اعلام می شود و تاریخ رسمی شروع تمرینات پس از استراحت تعطیلی سال نو از طربق سایت رسمی باشگاه سپیدرود اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ساسان صادقی در دوره حضورش در تیم های امید و جوانان سپیدرود موفق شد تا بازیکنان شایسته ای را تربیت و به تیم بزرگسالان سپیدرود تحویل دهد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از بازیکنان فعلی سپیدرود از شاگردان وی می باشند.

نظر شما:

security code