بیمار ۴۷ ساله اهل محمود آباد با اهدای اعضای بدنش جان ۳ بیمار را نجات داد.‌

اهدای اعضای مرد ۴۷ ساله جان ۳ بیمار را نجات داد
کلانشهر : زنده‌یاد جان‌بخش «موسی رمضانیان» ۴۷ ساله اهل روستای  ملاکلا شهرستان محمودآباد، پس از سکته مغزی دچار خونریزی و به بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل منتقل شد و با وجود تلاش پزشکان دچار مرگ مغزی و با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

اعضای بدن این بیمار مرگ مغزی شامل کبد و دو کلیه به ۳ نفر و همچنین نسوج بیمار به چندین نفر حیات دوباره بخشید.

زنده‌یاد موسی رمضانیان هشتاد و چهارمین مورد شناسایی شده مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی بابل  از سال ۸۵ تاکنون و نخستین مورد در سال ۱۴۰۱ در این دانشگاه بود.
اهدای اعضای بیمار ۴۷ ساله جان ۳ بیمار را نجات داد

منبع: وبدا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code