پیام تسلیت رئیس جمهور، آیت الله سیستانی و اداره کل اطلاعات استان گیلان در پی رحلت آیت الله رودباری

کلانشهر: در پی ارتحال آیت الله رودباری، حضرت آیت الله العظمی سیستانی پیام تسلیتی صادر کردند.

 

 متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جناب مستطاب حجت الاسلام آقای سیدصالح رودباری دامت تأییداته

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر ارتحال والد مکرّم عالم متقی آیت الله آقای سیدمجتبی رودباری(رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. اینجانب ضایعه فقدان آن بزرگوار را به جنابعالی و دیگر بستگان و علاقمندان ایشان به ویژه مردم شریف رشت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگانشان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.

ولَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

۱۹ شعبان المعظم ۱۴۴۳ هجری قمری,علی حسینی سیستان

 

همچنین رئیس جمهور در پیامی رحلت آیت‌الله سید مجتبی رودباری را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، مردم متدین گیلان، شاگردان و به ویژه بیت گرامی آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید مجتبی رودباری آورده است: این اسوه اخلاق و تقوا در عرصه فرهنگی و اجتماعی با مردم‌داری در رسیدگی به مسائل مردم و انجام امور خیریه همواره پیشگام بود و منشا خدمات ماندگار بود.

 

 

اداره کل اطلاعات استان گیلان نیز در پیامی رحلت آیت الله رودباری را تسلیت گفت که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موت العالم مصیبه لا تجبر و ثلمه لا تسد.

رحلت عالم وارسته، متقی و فقیه صمدانی حضرت آیت اله سید مجتبی رودباری که عمر با برکت خود را در راه اعتلای کلمه الله و ترویج و نشر معارف نورانی حضرات معصومین(علیهم السلام) و تربیت شاگردان مکتب علوی و جعفری صرف نمودند موجب تاثر و تاسف گردید. از شاخصه اصلی اخلاقی و سلوک اجتماعی ایشان زندگی مشحون از زهد و تقوا و اهتمام به امور مسلمین و تحقق مقوله مواسات بود که همچون نگینی بر تارک روحانیت و فقاهت می درخشید. بدینوسیله ضایعه مؤلمه رحلت این عالم جلیل القدر که به مناسبت های مختلف، فرزندان خود را در سرباز خانه امام زمان(عج)، به انحاء مختلف مورد تفقد و تلطّف قرار می دادند و آنان را حافظان امنیت جامعه و امین نظام و رهبری خطاب می نمودند به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، بیت مکرم و عموم ارادت مندان ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسئلت دارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان گیلان

نظر شما:

security code