در این ایام تمرکز ما در پلیس پایتخت بر کشف جرم و دستگیری مجرمان است و همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

برخورد با رانندگانی که تست «الکل» آنها مثبت شود
کلانشهر: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی تهران بزرگ است و با اشاره به برخورد با رانندگان پر خطر در ایام نوروز، گفت: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد.

سردار حسین رحیمی در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه با توان و تلاشی مضاعف در تعطیلات نوروزی امنیت و آرامش شهروندان را تامین خواهیم کرد، اظهار کرد: هیچ نقطه امنی برای مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان در پایتخت نباید وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم جمع آوری معتادان متجاهر، عنوان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، همچنانکه بارها عنوان شده است کلیه اثاث کشی ها در این ایام می بایست با هماهنگی کلانتری محل انجام شود و افرادی که قصد اثاث کشی دارند باید فرم مربوطه را از کلانتری تحویل بگیرند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد با رانندگان پر خطر، کرد: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد، چرا که اینگونه افراد با ندانم کاری و لاقیدی خود، سلامت خود و دیگران را به مخاطره می اندازند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان گرامی خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد، گفت: در تعطیلات نوروزی با تلاشی مضاعف و با گشت های محسوس و نامحسوس تلاش خواهیم کرد که امنیت و آرامش شهروندان را تامین کنیم.

وی افزود: در طول ایام نوروز بیش از ۱۱۰ ایستگاه ایست و بازرسی در جای جای شهر داریم و بیش از چند هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده بطور ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه شهر را برای مجرمان نا امن خواهیم کرد، عنوان داشت: در این ایام تمرکز ما در پلیس پایتخت بر کشف جرم و دستگیری مجرمان است و همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ما حافظ امنیت و آرامش مردم هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم دعای خیر مردم بدرقه راه خدمتگزارانشان در انتظامی کل کشور خواهد بود.

وی افزود: ایجاد امنیت و آرامش شهروندان را وظیفه خود می دانیم و هرچه امکانات داریم را برای این مهم پای کار آورده ایم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحیمی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی بیان داشت: حتما باید تکریم شهروندی در دستور کار همه ماموران باشد و حتی با مجرمان نیز باید برابر قانون برخورد شود.

نظر شما:

security code