کسب مقام هفتم گیلان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کسب عنوان هفتم گیلان در بین 32 استان کشور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: از علاقمندان به ورزش و خانواده‌ها می‌خواهم با حضور در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی ورزش گیلان، استعداد فرزندان خود را به صورت علمی پیگیر شوند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، مریم بخشی در همایش ورزش‌های پایه (رشته شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک) که در سالن نامجوی رشت باحضور مربیان ورزشی و معلمان مهدهای کودک و مدارس استان برگزارشد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش توسعه و نشاط اجتماعی، آشنایی با 3 ورزش پایه، اصول و مبانی مشاوره و استعدادیابی ورزشی و ارتقاء سلامت جسمی و روحی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: از علاقمندان به ورزش و خانواده‌ها می‌خواهم با حضور در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی ورزش گیلان، استعداد فرزندان خود را به صورت علمی پیگیر شوند.

وی کسب عنوان هفتم گیلان در بین 32 استان کشور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: این نشان می‌دهد مسیر ما مسیر درستی است و می‌توانیم با برنامه ریزی بهتر و منظم تر در رده‌های بالاتر و میادین بزرگتر هم درخشش داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این همایش اساتید 3 رشته ورزشی پایه شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک و پایگاه قهرمانی و استعدادیابی گیلان به بیان مزایای روحی و جسمی و همچنین استعدادیابی علمی در سنین پایه پرداختند.