تظاهر به روزه خواری تحت هر عنوان جرم است


۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۹ | کد خبر: ۲۰۱۳ چاپ
تظاهر به روزه خواری تحت هر عنوان جرم است

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان ه محدود شدن فعالیت واحدهای پذیرائی در این ماه از اذان صبح تا اذان مغرب اشاره کرد و گفت: تظاهر به روزه خواری تحت هر عنوان جرم است .

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا محمدزاده در جلسه هم‌اندیشی با جامعه صنفی، نهادها و سازمان‌های مرتبط در خصوص ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری تحت هر عنوان جرم است، اظهار کرد: بایدحرمت و قداست این ماه مبارک توسط همه آحاد جامعه حفظ شود .

این مقام انتظامی به محدود شدن فعالیت واحدهای پذیرائی در این ماه از اذان صبح تا اذان مغرب اشاره کرد و افزود: برای رفاه حال مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند پذیرائی از آن‌ها با رعایت شئونات اسلامی بلامانع است. 

وی بیان کرد: برابر هماهنگی انجام شده 35 درصد از واحدهای صنفی استان می‌توانند پس از اخذ مجوز و با رعایت شئونات اسلامی در طول روز اقدام به طبخ، پذیرائی و توزیع غذای گرم کنند. 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با تشکیل گشت‌های محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی بازدید می‌کند از شهروندان خواست، هرگونه تخلف صنفی را بلافاصله با شماره تلفن110به پلیس اطلاع دهند.