پایان تلخ سفر با وانت در 13بدر

واژگونی وانت در لنگرود ١٢ تن را به بیمارستان فرستاد


۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۵ | کد خبر: ۲۰۱۶۲ چاپ

واژگونی خودرو وانت عصر امروز شنبه در اطاقور شهرستان لنگرود در استان گیلان ١٢ مصدوم بر جا گذاشت.

واژگونی وانت در لنگرود ١٢ تن را به بیمارستان فرستاد
کلانشهر: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان گفت:با دریافت این حادثه تیم های اورژانس منطقه لنگرود شامل کومله، شلمان و اطاقور لات لیل برای امدادرسانی به محل اعزام شدند. 

دکتر پیمان اسدی شامگاه افزود: مصدومان این حادثه شامل چهار مرد ٣٠ ، ۵۵، ۶۹ و ۸۵ ساله و شش خانم ۱۶، ١٧، ۵۵ ، ۵۵، ٣٣ و ٢٠ ساله و ۲ کودک ۱۱ ماهه و ۹ ساله توسط اورژانس پیش بیمارستانی امدادرسانی شدند.

وی اظهار داشت: مصدومان این حادثه پس از امدادرسانی توسط تیم های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان حسین پور شهرستان لنگرود منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، با سرعت مطمئنه برانند و در زمان بروز خستگی از رانندگی خودداری کنند.

طرح امداد نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از ۲۵ اسفندماه گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش کلانشهر، هر چند بر اساس ماده ۲۰۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی،حمل مسافر با وسایل نقلیه باری ممنوع است اما در بعضی روزهای تعطیل از جمله 13 فرودین ماه که با نام سیزده بدر و یا روز طبیعت مشهور است شاهد استفاده شماری از مردم ایران از وسایل نقلیه باری به عنوان مسافری هستیم. 
تعدادی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی هم به دلیل رعایت حال شهروندان و عدم ایجاد اوقات تلخ از برخورد با آنها خودداری می‌کنند و معمولا به تذکر و یا جریمه رانندگان بسنده می‌کنند.