فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۲ متهم با کشف ۴۰کیلوگرم تریاک از آنها در یکی از روستاهای  شهرستان بندرانزلی خبر داد.

دستگیری ۲ نفر با ۴۰ کیلو مواد مخدر در یک روستای انزلی
کلانشهر : سرهنگ سیدجعفر جوانمردی روز چهارشنبه اعلام کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرانزلی حین اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در بندرانزلی موفق به دستگیری ۲ نفر از توزیع کننگان مواد افیونی در یکی از روستاهای این شهرستان شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی غافلگیرانه از منزل و خودروی قاچاقچیان ۵۸ و ۶۰ ساله این پرونده ۴۰کیلوگرم تریاک ، ۲ خودرو و یک ترازوی توزین کشف کردند.

جوانمردی با بیان اینکه در سال جدید برنامه ریزی و نگاهی متفاوت عرصه را بر فروشندگان مواد مخدر تنگ تر خواهیم کرد، افزود: متهمان برای ادامه روند قضایی و حقوقی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی از شهروندان خواست با کنترل فرزندان خود آنها را از آسیبهای عمده از جمله مواد مخدر دور کنند و خاطر نشان کرد: فعالیتهای مجرمانه برخی افراد به منظور رسیدن به اهداف سودجویانه همواره وجود داشته و لازم است خانواده ها برای پیشگیری از ورود فرزندان خود به دام اعتیاد از روشهای مشاوره ای و تربیتی کارشناسان و اهل فن استفاده کنند.