پس از پیدا شدن توسط یک دوستدار محیط زیست؛

رهاسازی یک گربه جنگلی به طبیعت در گیلان


۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳ | کد خبر: ۲۰۴۱۳ چاپ

حسین علی‌نژاد، رییس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اظهار داشت: یک قلاده گربه جنگلی که توسط یکی از دوستدار محیط زیست در محدوده روستای گورابسر رشت پیدا شده بود در طبیعت رهاسازی شد.

رهاسازی یک گربه جنگلی به طبیعت در گیلان
کلانشهر: یک قلاده گربه جنگلی که توسط یکی از دوستدار محیط زیست در محدوده روستای گورابسر رشت پیدا شده بود در طبیعت رهاسازی شد.

 رییس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این مطلب گفت: یک قلاده گربه جنگلی که توسط یک دوستدار محیط زیست در محدوده‌ی روستای گورابسر رشت مشاهده و با هماهنگی اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست گیلان زنده گیری شده بود پس از معاینات بالینی و اطمینان از سلامت حیوان، در زیستگاه طبیعی‌اش رهاسازی شد.

 حسین علی‌نژاد ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست و حیات وحش افزود: گربه‌های جنگلی از پستانداران و پرندگان کوچک تغذیه می‌کنند و در محیط‌های مختلفی از جمله مراتع بی‌درخت و باغات و جنگل‌های انبوه توانایی زندگی دارند.

 وی از کلیه شهروندان و دوستداران حیات وحش خواست تا ضمن حمایت از پرندگان و گونه‌های جانوری، در صورت مشاهده موارد مشابه بدون اقدام غیر کارشناسی و خود سرانه با این جانوران، مراتب را به نزدیک‌ترین پاسگاه یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

نظر شما:

security code