کلانشهرایسکانیوز نوشت: یکی از اعضای حراست پالایشگاه بیدبلند زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که در شهر بهبهان خوزستان قرار دارد، قصد استفاده از بیمه خود برای فرد دیگری را داشته و زمانی که با مخالفت پرسنل درمانگاه دندانپزشکی مهرگان روبرو می‌شود با مشت به صورت آن خانم می‌زند.

در پی انتشار این ویدیو انتقاداتی به مدیریت علی عسگری به‌ عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس وارد شده و مخاطبان خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

سال گذشته عبدالعلی علی عسگری که سابقه ریاست صدا و سیما را داشت در یک انتصاب پر حاشیه
به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد.

 به دنبال انتشار این فیلم دادستان بهبهان گفت؛ در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد و فرد هتک تعلیق شد.

هدایت الله درخشنده، مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس هم درباره این موضوع گفت: درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان شهرستان بهبهان ارتباطی به ما نداشته و خارج از سازمان چنین بی‌احترامی صورت پذیرفته است.

او افزود: بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است.

درخشنده توضیح داد: شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.