ملی پوش گیلانی و سومین بازیکن برتر سال ۲۰۱۶

احمد اسماعیل پور از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد


۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰ چاپ

احمد اسماعیل پور، بازیکن گیلانی و پرافتخار تیم ملی فوتسال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.

احمد اسماعیل پور از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد

کلانشهر: احمد اسماعیل پور بازیکن کلاچایی تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه شِنژِن چین با انتشار پستی در صفحه شخصی خود رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی سومین بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۶ بود و افتخارات متعدد آسیایی، جهانی و باشگاهی را در کارنامه خود دارد.

 

متن خداحافظی وی به شرح زیر است:

با سلام خدمت همه مردم ایران ۱۳ سال قبل من برای اولین بار پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کردم آن لحظه برای من، برای جوان ۱۹ ساله‌ای که در مسیر قهرمانان بزرگ کشور رویا پردازی می‌کرد فراموش نخواهد شد. 

از آن لحظه تاکنون در تمام مدت از این راه پرهیجان لذت بردم. این مسیر رویای سرشار از حس مسئولیت در مقابل کشور عزیزم بود و تمام وجود و تلاشم را برای موفقیت فوتسال ایران معطوف کردم و خدا را شاکرم که با یاری مربیان و بزرگان و سایر ملی پوشان سربلند بودم. لحظات تکرار نشدنی حضور در جمع ۴ تیم برتر کشور جهان و کسب سومین بازیکن برتر دنیا، قهرمان آسیا، زدن گل برتری مقابل برزیل تیم بزرگ در جام جهانی لحاظات غم و شادی فراوان این سال‌ها به مسیرم معنا می‌بخشد. 

اکنون لحظه‌ای است که باید قدم دیگر در این مسیر برداشته شود، تصمیم گیری آسان نیست، اما حالا زمان لذت بردن از سایر جنبه‌های زندگی برای من است و ترجیح می‌دهم با رفتن فرصت بیشتری در اختیار جوانان شایسته و آینده دار کشور قرار گیرد.

از خانواده‌ام، کلیه مربیان تیم ملی در این سال‌ها و خانواده فوتسال بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.