در صورت تایید نشدن شهردار منتخب،گزینه دیگر انتخاب می شود

عضو شورای شهر رشت گفت: اگر وزارت کشور شهردار منتخب را ردکند باز ما انتخاب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، رمضانپور موضوع انتخاب شهردار را یک موضوع اجتماعی دانست و گفت: در انتخاب اخیر، با همه نهادهای مرتبط هماهنگ کردیم و شورای پنجم نخواست تکروی کند. مردم شناخت داشتند که به این افراد رای دادند. اختیار شوراست تا آزادانه برای انتخاب شهردار ورود کند.

وی با بیان اینکه با انتخاب نصرتی قرار بود شهردار ما ۴ ساله باشد ولی دلخوریهایی پیش آمد که منجر به رفتن شهردار قبل شد،در مورد چهارمین منتخب گفت: اعضای شورا ۱۱ نفرند و همه به اتفاق رای دادند تا مشکلی پیش نیاید ولی باز هم از وزارت کشور پاسخ مثبت نشنیدیم.

رمضانپور ادامه داد: می پذیریم که ۹ ماه انتخاب شهردار به تاخیر افتاده است. اما نیت ما این بود که شهرداری انتخاب کنیم که ۴ سال بماند. دستگاه های امنیتی و نظارتی در خلا مدیریتی نگران هستند. همه به نقطه‌ای رسیده اند که به مدیریت شهری کمک کنند تا بتوانیم بعد از ورود شهردار، منابع درآمدی پایدار جذب کنیم، سرمایه گذار بیاوریم، حداقل امکانات برای مردم ایجاد کنیم و فضای آرامش برای سرمایه گذار فراهم کنیم تا رونق تولید و اشتغال پیش بیاید. دو سال فرصت داریم و برنامه های زیادی برای شهر داریم.

وی با اشاره به استعلام های دوستانه از وزارت کشور ادامه داد: وزارت کشور بر گزینه های فعلی مورد نظر شورا نظر منفی ندارد. اگرچه در انتخاب های قبلی لجبازی و پرونده سازی صورت گرفت. شهر دیگر ظرفیت ندارد و نمی توانیم حتی دو روز دیگر هم صبر کنیم. اگر وزارت کشور شهردار منتخب را رد کند باز ما انتخاب می کنیم. هر چقدر وزارت کشور رد کند، ما دوباره انتخاب می کنیم تا وضعیت مشخص شود.

نظر شما:

security code