این متخصص رادیولوژی و سونوگرافی براثر یک حادثه جان باخت؛

اعلام زمان مراسم خاکسپاری دکتر مرضیه طلوع در رشت


۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۰ | کد خبر: ۲۰۸۶۵ چاپ

بعد از انتشار خبر درگذشت این متخصص سونوگرافی شمار زیادی از ساکنان گیلان و بویژه مادران رشتی که در دوران بارداری، سونوگرافی‌های تشخیصی خود را در کلینیک خانم طلوع انجام می‌دادند با نوشتن نظرات خود در صفحات مجازی از فقدان این متخصص رادیولوژی در شهر اظهار تاسف کرده و از اخلاق پزشکی و تبحر او در کار به نیکی یاد کرده‌اند

اعلام زمان مراسم خاکسپاری دکتر مرضیه طلوع در رشت
اختصاصی کلانشهر : مراسم خاکسپاری دکتر مرضیه طلوع صادق زاده متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در رشت که روز شنبه براثر یک حادثه جان خود را از دست داد، صبح امروز یکشنبه در تازه آباد رشت برگزار می‌شود.

این پزشک روز شنبه براثر سانحه سقوط از ارتفاع در محدوده آبشار میلاش اشکورات رودسر جان خود را از دست داد. (بیشتر بخوانید)

هنوز علت دقیق سقوط دکتر طلوعی در محدوده آبشار اعلام نشده است.

براساس اعلام خانواده مرحوم، مراسم خاکسپاری این متخصص سونوگرافی و رادیولوژی از ساعت 10:30 صبح امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه در تازه آباد رشت، درِ CNG مرتبه 39 برگزار می‌شود.

گفتنی است کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی خانم طلوع در خیابان مطهری رشت قرار دارد و طی سال‌های گذشته میزبان صدها زن باردار و افراد درگیر بیماری بود.

مرضیه طلوع همسر دکتر مصطفی موذن بود و صاحب دو فرزند دختر و پسر است.

بعد از انتشار خبر درگذشت این متخصص سونوگرافی شمار زیادی از ساکنان گیلان و بویژه مادران رشتی که در دوران بارداری، سونوگرافی‌های تشخیصی خود را در کلینیک خانم طلوع انجام می‌دادند با نوشتن نظرات خود در صفحات مجازی از فقدان این متخصص رادیولوژی در شهر اظهار تاسف کرده و از اخلاق پزشکی و تبحر او در کار به نیکی یاد کرده‌اند.

کلانشهر درگذشت این پزشک را به خانواده سوگوارش و جامعه پزشکی تسلیت گفته و برای عزیز از دست رفته آرامش آرزو می‌کند.