راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گیلان به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود

اطلاعیه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان درباره راهپیمایی روز قدس
کلانشهر : روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
مسلمانان جهان از جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین بسیار خشمگین بوده و راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت مغتنمی برای به نمایش گذاشتن عصبانیت و انزجار آنان از جنایات گستاخانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه‌ای بی‌بدیل از اتحاد مسلمانان در برابر استکبار جهانی است که مردم مومن، خداجو و همیشه در صحنه استان گیلان یکبار دیگر با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.


با توجه به واکسیناسیون عمومی و رنگبندی کرونایی، شرایط برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر ضرورت رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی فراهم شده است لذا راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه هر چه بیشتر، روز جمعه نهم اردیبهشت در 95 نقطه استان گیلان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت 10:30 صبح از مسیرهای سه‌گانه زیر به سوی میعادگاه نماز جمعه با سخنرانی سردار رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس برگزار خواهد شد.

مسیر شماره یک: «پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)- خیابان امام خمینی(ره)- میدان فرهنگ- میدان مصلی»
مسیر شماره دو: «سپاه پاسداران- میدان پاسداران- خیابان آزادگان- میدان فرهنگ- میدان مصلی»
مسیر شماره سه: «ورزشگاه شهید عضدی- خیابان نامجو- خیابان پرستار- میدان فرهنگ- میدان مصلی».