دلیل شکایت قالیباف از جعفرزاده نماینده سابق رشت؛

خرید خانه داماد قالیباف در ترکیه کذب است


۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۹ | کد خبر: ۲۰۹۷۱ چاپ

نماینده رشت در مجلس نهم و دهم گفت:آقای قالیباف بجای توضیح و عذرخواهی از من شکایت کرده

خرید خانه داماد قالیباف در ترکیه کذب است
اختصاصی کلانشهر:  حالا در کنار کلید واژه‌های پرتکرار چند روز گذشته در ایران پیرامون خانواده محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، «سفر ترکیه» و «سیسمونی» نام «رشت» و «غلامعلی جعفرزاده» نماینده این شهر در مجلس نهم و دهم هم به چشم می‌خورد. ماجرا از مصاحبه جعفرزاده با سایت دیده بان ایران آغاز شد جایی که جعفرزاده در بخشی از مصاحبه‌اش اظهار داشت «ظاهرا علاوه بر سیسمونی گیت دو واحد آپارتمان در ترکیه بنام داماد قالیباف خریداری شده است»

کمی بعد احسان عسگری مشاور رئیس مجلس اعلام کرد که قالیباف از نماینده سابق رشت در مجلس به علت انتشار مطالب کذب،خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی شکایت می‌کند.

براساس توضیحات این مشاور، جعفرزاده در گفت‌وگویی ادعای دروغ یک فرد خارج نشین درباره خرید ملک در ترکیه توسط خانواده آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار کرده و با توجه به اینکه ادعای مطرح شده از پایه و اساس کذب است در این خصوص شکایتی تنظیم شده که در اسرع وقت در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

بعد از اعلام شکایت قالیباف از جعفرزاده،نماینده سابق رشت در مجلس که این روزها فعال‌تر از گذشته در گفت وگوهای رسانه‌ای حضور دارد در توئیتی نوشت:آقای قالیباف بجای توضیح و عذرخواهی از من شکایت کرده! دادگاه علنی برگزار و به پرونده آقای قالیباف در شهرداری تهران و املاک نجومی و فایل صوتی نیز رسیدگی شود.