تصمیم شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت مجلس است

نماینده مردم رشت مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر تصمیم شورای عالی امنیت ملی در اعلام ضرب‌الاجل ۶۰ روزه صحه می‌گذارد و ملت هم از آن استقبال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به ضرب الاجل ۶۰ روزه ایران برای طرف‌های برجام گفت: ما یک سال صبر کردیم و این صبر بر پایه منافع ملی ما بود، اما واقعا صلاح نبود بیش از این یک گوشه رینگ بمانیم. 

وی افزود: شورای عالی امنیت ملی کشورمان ضمن حفظ منافع ملی، تصمیم شجاعانه‌ای اتخاذ کرد که هم مردم از آن استقبال می‌کنند هم مجلس بر آن صحه می‌گذارد، ما از هر نوع اقدامی که غرور ملی را تقویت کند استقبال می‌کنیم. البته اگر احساس کنیم طرف مقابل به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد و دو خواسته ما در مورد نفت و پول را مورد توجه قرار نمی‌دهد آنها باید منتظر اقدامات بعدی هم باشند. 

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: ایران کشور بزرگی است و ما از کشورهای منطقه می‌خواهیم منافع خاورمیانه را به خطر نیندازند و با ترامپ که هیتلر دوم تاریخ است و می‌خواهد فرهنگ کابوییسم را مثل نازیسم تعمیم دهد همراهی نکنند. 

جعفرزاده ادامه داد: ایران اقدام شجاعانه انجام داده و اگر اتحادیه اروپا نخواهد در این 60 روز به مسئولیت خود عمل کند ما حق داریم از حقوق ملت‌مان دفاع کنیم. نمی‌توانیم بنشینیم تا هر روز قطعنامه‌ای علیه ما صادر شود. دنیا باید مقابل زیاده خواهی ترامپ بایستد و اگر این کار را نکند کشورهای منطقه این کار را انجام می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها باید تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند و اگر این کار را نکنند ما اقدامات دیگری انجام می‌دهیم. حل مشکلات کشور برای ما در اولویت است در حال حاضر فروش نفت ما دچار مشکل شده و درآمدهای ما کاهش یافته لذا نباید اجازه دهیم که آمریکا برای ما تصمیم بگیرد. 

اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه به اسرائیل
فعلاً اقدام نظامی دیگری در دستور کار ایران نیست

نظر شما:

security code