بندر انزلی

دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ساعت


۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۷ | کد خبر: ۲۱۰۹ چاپ
دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ساعت

قاتل ۲۸ساله در کمتر از ۲۴ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: با کشف جسد زنی 52ساله در یک خانه مسکونی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مجید حسینی افزود: ماموران انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی موفق شدند در کمتر از 24ساعت، قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به قتل زن 52ساله با سلاح گرم به انگیزه سرقت اموال وی اعتراف کرد تصریح کرد: متهم 28ساله به سرقت 6حلقه النگو و مقداری طلا و بدلیجات دیگر از منزل مقتول اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه قاتل روز قبل از جنایت برای کارهای تعمیراتی و فنی به منزل مقتول رفته بود و با دیدن زیورآلات وی وسوسه شده و نقشه قتل او را کشیده بود افزود: قاتل روز بعد به بهانه ادامه تعمیرات با یک قبضه اسلحه وارد منزل مقتول شده و وی را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.
سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و اقدامات فنی پلیس، اموال مسروقه به همراه اسلحه قاتل کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم طلاجات مسروقه را به مبلغ 200میلیون ریال به یک مالخر 32ساله فروخته و در مقابل چک دریافت کرده بود اظهار داشت: مالخر این پرونده و فروشنده 27ساله اسلحه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، از پذیرش افراد ناشناس در منزل خوداری کرده و زیور آلات خود را در معرض دید دیگران قرار ندهند.