حواشی سپیدرود رشت- نساجی مازندران؛

ورود هواداران سپیدرود به زمین/همه چیز در هفته پایانی مشخص می شود


۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۱ | کد خبر: ۲۱۱۰ چاپ
ورود هواداران سپیدرود به زمین/همه چیز در هفته پایانی مشخص می شود

بازی سپیدرود رشت و نساجی مازندران درحالی به پایان رسید که هواداران تیم گیلانی در اعتراض به نحوه قضاوت داور و همچنین نوع بازی، بازیکنان این تیم وارد زمین مسابقه شدند.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۲۱:۳۰ همزمان با سایر دیدارها در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند.

در این بازی سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، ابراهیم لطفی، هومن ربیع‌زاده، محمد بلبلی و میلاد قربان زاده به سرمربیگری نادر دست نشان وارد میدان مسابقه شدند.

در سوی دیگر این دیدار تیم نساجی مازندران نیز با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، حامد شیری، سید محمد میری، علی شجاعی و سجاد عاشوری و سرمربیگری مجید جلالی به مصاف سپیدرود رشت رفت.

این دیدار با قضاوت مهدی سیدعلی با کمک‌های رضا سخندان و سعید علی نژادیان انجام شد.

محرومیت نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت و حضور وی در جایگاه خبرنگاران برای تماشای بازی و مصطفی سالاری استاندار گیلان در ورزشگاه سردار جنگل و محرومیت ۴ لیدر باشگاه سپیدرود رشت به دلیل تخلفات انضباطی از حواشی مهم این بازی بود.

گفتنی است پیش از آغاز این دیدار نیز مصطفی سالاری استاندار گیلان در رختکن تیم سپیدرود رشت حاضر و از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کرد.

حدود ۱۲ هزار هوادار سپیدرود رشت این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در دقیقه ۳۲ این دیدار بر اثر برخورد فیزیکی دو بازیکن سپیدرود رشت و نساجی مازندران درگیری میان سجاد عاشوری مدافع نساجی و محمد بلبلی مهاجم سپیدرود به وجود آمد.

در دقیقه ۷۲ بازی در حالی که صحنه ای مشکوک به پنالتی برای یاران سپیدرود در محوطه جریمه تیم نساجی اتفاق افتاد و نیمکت و بازیکنان سپیدرود در حال اعتراض به داور بودند، مهاجمان نساجی فرصت را غنیمت شمرده و در یک ضد حمله بر خلاف جریان بازی نخستین گل خود را به ثمر رساندند.

دقیقه ۷۴ بازی در حالی که هواداران و بازیکنان سپیدرود رشت هنوز در شوک دریافت گل نخست این دیدار بودند روی تعلل مدافعان سپیدرود رحمان جعفری مهاجم تازه تعویض شده تیم مهمان گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد.

در دقیقه ۸۶ بازی رحمان جعفری سومین گل تیم نساجی مازندران را در میان غفلت بازیکنان سپیدرود به ثمر رساند.

دقیقه ۹۲ در حالی که داور ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، محمد بلبلی توانست یکی از گل‌های خورده سپیدرودی‌ها را جبران کند.

در انتهای این دیدار به دلیل اعتراض شدید هواداران سپیدرود به نحوه قضاوت و بازیکنان خودی و همچنین شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب اشیا به میدان نیروهای امنیتی وارد میدان شدند.