نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: گرانی برخی اقلام مردم را رنج می‌دهد البته مردم به دولت و نظام اسلامی امیدوار بوده و هستند اما همه مسئولان باید برای ثبات قیمت تلاش کنند.

گرانی برخی اقلام مردم را رنج می دهد/ دولتمردان تمام تلاش خود را برای ثبات قیمت ها در بازار بسیج کنند
کلانشهر: آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در سخنرانی نماز عیدسعید فطر در مرکز استان گیلان با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند در این ماه اعمال بندگانش را می‌پذیرد و آن‌ها را مورد آمرزش قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمصان امسال با اتفاقات تلخی‌ برای برخی مسلمانان دنیا از جمله مردم مظلوم افغانستان همراه بود و مسلمانان در مسجد افغانستان در حال عبادت بودند که مورد حملات انسان‌های وحشی‌صفت قرار گرفتند و به روح پاک شهدای این مساجد درود می‌فرستیم.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه پُر عظمت جمهوری اسلامی در دنیای اسلام و بشریت تصریح کرد: بسیاری از کشورهای مسلمان که به جمهوری اسلامی امیدوار بودند همچنان به این نظام امید دارند و امیدشان تبدیل به ناامیدی نشد و خدا را از این جهت سپاسگزاریم.

 

امام جمعه رشت از مسئولان و همه دولتمردان خواست که تمام تلاش خود را برای ثبات قیمت‌ها در بازار بسیج کنند و افزود: گرانی برخی اقلام مردم را رنج می‌دهد البته مردم به دولت و نظام اسلامی امیدوار بوده و هستند اما همه مسئولان باید برای ثبات قیمت تلاش کنند.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خطاب به مسئولان‌ استان گیلان گفت: مسئولان استان نیز تمام تلاش‌شان را به‌کار گیرند تا مشکلات برای مردم در عرصه بازار، کشاورزی، اجناس و خرید و فروش مردم ایجاد نشود.

 

وی ضمن تقدیر از حضور موثر و ارزشمند مردم گیلان در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم گیلان حضور خوبی در راهپیمایی روز قدس داشتند و امروز هم نماز عید فطر را در شهرهای استان اقامه کردند که از این مردم ولایی و مومن تشکر می‌کنم.