مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

وضعیت سینماهای گیلان مطلوب نیست


۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۲ | کد خبر: ۲۱۳۳۰ چاپ

ثقتی در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در جلسه با خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گفت :وضعیت سینماهای گیلان مطلوب نیست و شرمنده مردم علاقمند به سینما هستیم .

وضعیت سینماهای گیلان مطلوب نیست
کلانشهر : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها  صبح روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 در جلسه با معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : اکثر سینمای های گیلان و رشت بدلیل عدم حمایت دولت و خلا های قانونی به تعطیلی منجر شده است و نیازمند حمایت رئیس سازمان سینمایی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه تخصصی با بیان اینکه ، سینماهایی که فعال هم هستند از زیرساخت های به روز و با کیفیت برخوردار نیستند و انتظار حمایت ویژه ازمعاون سینمایی در خصوص این امر مهم فرهنگی هنری را داریم .

ثقتی با تاکید بر برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک گفت : در سالی قرار داریم که به دستور وزیر ارشاد در حال برگزاری کنگره شهید میرزا کوچک هستیم جای خالی یک فیلم سینمایی فاخر و جدی که نگاه انقلابی و ضد استعماری میرزا کوچک در آن به تصویر کشیده شود دیده می شود .

وی با تاکید بر اینکه چرا حضرت آقا نهضت جنگل را مینیاتوری از انقلاب اسلامی میدانند گفت : یعنی هنوز نتوانسته ایم چهره واقعی میرزا را به مردم نشان بدهیم و خواستار این هستیم که با سرمایه گذاری معاونت سینمایی بتوانیم شخصیت میرزا را با آن تراز انقلابی و ضداستعماری به تصویر بکشانیم. 

نظر شما:

security code