دوستی پردردسر اینستاگرامی

تهدید به قتل برای پس گرفتن شکایت دختر 20 ساله


۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۵ | کد خبر: ۲۱۳۵۶ چاپ

مطمئن شده بودم قصد ربودن مرا دارد پیامی برای مادرم فرستادم و پس از آن اعضای خانواده‌ام با من تماس می‌گرفتند که ببینند ماجرا چیست

تهدید به قتل برای پس گرفتن شکایت دختر 20 ساله
کلانشهر :شامگاه 22فروردین امسال 2زن که در حال عبور از خیابانی در حوالی پردیس بودند متوجه جدال دختری با راننده یک خودروی پژو شدند. در همین هنگام ناگهان دختر جوان در ماشین را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد. پس از این اتفاق راننده فرار کرد و دختر جوان که مصدوم شده بود توسط شاهدان به مرکز درمانی انتقال یافت.
وی پس از بهبودی راهی اداره پلیس شد تا از جوانی که قصد ربودن وی را داشت شکایت کند.
دختر 20ساله در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند وقت قبل از طریق اینستاگرام با پسری به نام محسن آشنا شدم. در ابتدای آشنایی فقط با هم چت می‌کردیم تا اینکه محسن پیشنهاد داد تا با یکدیگر قرار ملاقات بگذاریم.

وی ادامه داد: من بی‌خبر از نقشه شومی که او در سر داشت، در حوالی سوهانک با وی قرار ملاقات گذاشتم. او با ماشین به محل قرار آمد و من هم سوار شدم اما در بین راه متوجه شدم که او نیت شومی در سر دارد.
به همین دلیل خواستم پیاده شوم اما او اجازه نداد و با تهدید خواست ساکت بمانم و به سمت پردیس رفت. من که مطمئن شده بودم قصد ربودن مرا دارد پیامی برای مادرم فرستادم و پس از آن اعضای خانواده‌ام با من تماس می‌گرفتند که ببینند ماجرا چیست.
همین موجب شد تا محسن متوجه ماجرا شود. او به‌شدت عصبانی شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد اما زمانی که سرعت ماشین کم شد و او قصد داشت دور یک میدان بپیچد از فرصت استفاده کرده و با باز کردن در ماشین، خودم را به بیرون پرتاب کردم.

شکایت دوم 

با این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل و دستور بازداشت متهم صادر شد. چند روز بعد اما دخترجوان بار دیگر راهی دادسرا شد تا شکایت دیگری از مرد فریبکار مطرح کند.
وی این‌بار گفت: پس از آنکه محسن متوجه شکایت من شد تماس‌ها و تهدیدهایش را شروع کرد.
او مدام در شبکه‌های اجتماعی برایم پیام‌های تهدید آمیز می‌فرستد و می‌گوید که اگر شکایتم را پس نگیرم، زندگی مرا نابود خواهد کرد.
او حتی مرا تهدید به قتل و اسیدپاشی کرده است و می‌گوید که پس از این باید از هر موتور سواری بترسم و با دیدن سایه آن وحشت کنم چرا که ممکن است او به کمین من نشسته باشد و به روی من اسید بپاشد.
با اظهارات جدید شاکی و مدارکی که وی در اختیار پلیس قرار داده، تحقیقات ویژه برای بازداشت متهم ادامه دارد.
 

نظر شما:

security code