عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: روزهای گذشته از مدیران دو خودروساز کشور دعوت شد که در کمیسیون حضور پیدا کنند و درباره کیفیت خودروها توضیح دهند اما متاسفانه به نمایندگان مجلس دهن کجی کرده و به جلسه کمیسیون نیامدند!

دهن کجی عجیب مدیران سایپا و ایران خودرو به نمایندگان مجلس
کلانشهر : علی حدادی نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس با اشاره به آغاز واردات خودرو، اظهار داشت: امروزه همه بر این مسئله اتفاق نظر دارند که باید خودروهای با کیفیت به کشور وارد شود.

وی افزود: روزهای گذشته از مدیران دو خودروساز کشور دعوت شد که در کمیسیون امور داخلی و شوراها حضور پیدا کنند و ابتدا درباره کیفیت خودروها توضیحاتی را ارائه کنند و ثانیا یک نقشه راهی را برای آینده ساخت خودروها به نمایندگان مردم ارائه دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اما متاسفانه مدیران سایپا و ایران خودرو به نمایندگان مجلس دهن کجی کرده و به جلسه کمیسیون نیامده و مدیران رده پایین این دو خودرو سازی در جلسه حضور پیدا کرده اند.

 
حدادی تصریح کرد: کاملا مشخص است که این دو خودرو ساز هیچ نقشه راهی برای ارتقای کیفیت خودروها ندارند از این رو مصوبه دولت یک اقدام قابل ستایش بود و باید هر چه زودتر خودروهای با کیفیت به کشور وارد شده تا هم کیفیت خودروها بالا رود و هم از جان مردم محافظت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خودروسازان 40 سال فرصت داشتند تا کیفیت و کمیت خودروها را بالا ببرند و اکنون دیگر جای هیچ فرصتی به این دو خودروساز نیست تا زمانی که کیفیت خودروها را ارتقا ندهند واردات ادامه خواهد داشت.