نماینده رشت و خمام در مجلس مطرح کرد؛

وقفه ۲ ساله در راه اندازی مرکز سرطان در گیلان


۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰ | کد خبر: ۲۱۶۷۲ چاپ

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به نبود امکانات در جهاد دانشگاهی، گفت: کار تکمیل مرکز سرطان در گیلان دو سال است که به سرانجام نرسیده و راه اندازی نشده است.

وقفه ۲ ساله در راه اندازی مرکز سرطان در گیلان
کلانشهر : جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه جهاد و دانشگاه‌ها به هم نزدیک هستند و ارتباط تنگاتنگی دارند، اظهار کرد: باید از امکانات یکدیگر برای خدمات دهی به مردم استفاده کنید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی باید گره و مشکلات حوزه فناوری را حل کند، افزود: جهاد دانشگاهی باید علمدار حرکت علمی کشور باشد.

جبار کوچکی نژاد

وی تصریح کرد: دانشگاه بسته عمل کرده و به جهاد دانشگاهی امکانات نمی‌دهد به طور مثال کار تکمیل مرکز سرطان در گیلان دو ساله که به سرانجام نرسیده و راه اندازی نشده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه چند سالی است که پژوهشکده محیط زیست در کشور بودجه مستقل می‌گیرد، ادامه داد: امیدواریم جهاد دانشگاهی پژوهشکده محیط زیست را به پژوهشگاه تبدیل کند تا ردیف بودجه دائمی بگیرد.

وی با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست می‌تواند درباره پسماند پاسخگو باشد، تصریح کرد: مسئولان گیج شده اند که از چه راهی برای حل این موضوع اقدام کنند.

نظر شما:

security code