بر اثر برخورد با خودرو

یک خرس قهوه ای دیگر در جاده تلف شد


۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۲ | کد خبر: ۲۱۷۳۶ چاپ

در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و کمبود تغذیه‌، زندگی این گونه جانوری به شدت تفاوت کرده و خرس برای تامین تغذیه خود در برخی مواقع به مناطق روستایی و محل زندگی انسان‌ها نزدیک می‌شود که حوادثی اینچنین رقم می‌خورد

یک خرس قهوه ای دیگر در جاده  تلف شد
کلانشهر :مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای روز گذشته براثر برخورد با وسیله نقلیه‌ تلف شد.

شهرام احمدی  ضمن تایید این خبر اظهار داشت : یک قلاده خرس قهوه ای در جاده‌های ارتباطی مناطق آزاد شهرستان لردگان بر اثر برخورد با وسایل نقلیه تلف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به پیگیری‌های یگان حفاظت محیط زیست که به محض اطلاع از حادثه در محل حضور پیدا کردند، اقدامات لازم برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و تاکسیدرمی برای گونه مذکور انجام شد.

به گفته احمدی در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و کمبود تغذیه‌، زندگی این گونه جانوری به شدت تفاوت کرده و خرس برای تامین تغذیه خود در برخی مواقع به مناطق روستایی و محل زندگی انسان‌ها نزدیک می‌شود که حوادثی اینچنین رقم می‌خورد.

وی همچنین در ادامه افزود: البته در همین دوره به دلیل نزدیک شدن حیوانات وحشی مثل خرس قهوه‌ای به مناطق مسکونی در چندین مورد حمله  به انسان‌ هم گزارش شده است.

نظر شما:

security code