معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ده محصول غذایی و آشامیدنی غیر مجاز اعلام شد


۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۷ | کد خبر: ۲۱۸۵ چاپ
ده محصول غذایی و آشامیدنی غیر مجاز اعلام شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از غیر مجاز بودن ده محصول غذایی و آشامیدنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، زهرا حصاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، در اردیبهشت ماه جاری، ده محصول غذایی و آشامیدنی را به دلیل استفاده از پروانه جعلی، غیر مجاز اعلام  کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع و در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده محصولات نامبرده شده در سطح عرضه، از طریق شماره های  28- 33621424 مراتب را به اطلاع معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام نمایند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: محصول کشت و برداشت قائنات/ عصاره زعفران با نام تجاری آریانا، ریحان خوراک پارسیان/ آلو و لواشک با نام تجاری احسان، آذین شوشتر آبلیمو از کنسانتره با نام تجاری سایدا، آلوچه و لواشک با نام تجاری میلاد، سبزگستر کوهستان/ آلوچه با نام تجاری باغنار، آلوچه و لواشک بیتاتک با نام تجاری رامیلا، لواشک میوه ای با نام تجاری پرهام، آلوچه و لواشک با نام تجاری ملس طلا، نیکو شبنم کوهستان/ مخلوط فراوری شده تمرهندی با نام تجاری سون و عسل با نام تجاری نگار خوانسار ده محصول غذایی و آشامیدنی غیر مجاز است. 

اشتراک گذاری:
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد:
اثرات کمبود «ید» و کاهش IQ کودکان
متخصصان عفونی از آخرین وضعیت شیوع بیماری های تنفسی در کشور می گویند
در محاصره ۳ ویروس

نظر شما:

security code