نقطه پایان بر نیم قرن آموزش به دانش آموزان

بدرقه باشکوه محمد هادی حدادزاده یکی از باسابقه ترین معلمان رشت/تصاویر


۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۱۳ | کد خبر: ۲۱۹۷۷ چاپ

این معلم شناخته شده سابقه ۳۰ سال خدمت در آموزش و پرورش را داشت و پس از آن هم به مدت ۲۷ سال با سمت مدیر و مؤسس دبستان غیر دولتی پسرانه ارمغان در خیابان سعدی رشت مشغول فعالیت بود

بدرقه باشکوه محمد هادی حدادزاده یکی از باسابقه ترین معلمان رشت/تصاویر
اختصاصی کلانشهر :محمد هادی حدادزاده کوچصفهانی یکی از باسابقه‌ترین معلمان شهرستان رشت که بیش از نیم قرن گذشته به عنوان معلم و مدیر به صد‌ها کودک و نوجوان، آموزش داده بود با حضور جمعی از مردم رشت به خانه ابدی بدرقه شد.

این معلم شناخته شده سابقه ۳۰ سال خدمت در آموزش و پرورش را داشت و پس از آن هم به مدت ۲۷ سال با سمت مدیر و مؤسس دبستان غیر دولتی پسرانه ارمغان در خیابان سعدی رشت مشغول فعالیت بود.
این چهره فرهنگی بعد از نیم قرن تلاش در حوزه آموزش به کودکان و نوجوانان رشت که حالا در مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند دارفانی را وداع گفت و روز گذشته با حضور جمع زیادی از دانش‌آموزان سابق و فعلی و خانواده‌هایشان به سوی خانه ابدی در تازه آباد رشت بدرقه شد.


گفتنی است محمدهادی حدادزاده کوچصفهانی درسال‌های ابتدایی فعالیتش به عنوان معلم در مقاطع مختلف تحصیلی، ابتدایی و راهنمایی کوچصفهان مشغول کار بود. او سپس در دوره اول دبیرستان دخترانه کوچصفهان به تدریس درس فیزیک، شیمى معدنى و علوم پرداخت. مدیریت مدرسه راهنمایى پسرانه کوچصفهان با ١٢٠٠ دانش‌آموز آخرین دوره فعالیت این معلم در کوچصفهان بود.


حدادزاده بعد از آن به آموزش و پرورش شهر رشت منتقل شد. تدریس در مدرسه راهنمایی بیگلو و عدالت در ادامه فعالیت‌های او ثبت شده است. این فرهنگی در سال ۷۱ مدرسه غیر دولتی معرفت را راه‌اندازی کرد و در سال ٧٢ مجوز راه‌اندازی دبستان هوشمند ارمغان را دریافت کرد. ساختمان مدرسه ابتدا در سبزه میدان رشت قرار داشت و پس از آن با خریداری ساختمان مدرسه در پیاده راه سعدی، کوچه اقتصاد زیرنظرناحیه دو آموزش وپرورش رشت به فعالیت خود ادامه داد.

گفتنی است مراسم سومین روز درگذشت این معلم قدیمی روز یکشنبه هشتم خردادماه از ساعت ۴ الی ۶ عصر در تالار طنین واقع در احمدگوراب رشت برگزار می‌شود.
کلانشهر درگذشت این معلم قدیمی رشت را به خانواده سوگوار و دوستدارانش تسلیت می‌گوید و برای عزیز از دست رفته آرامش آرزو دارد.