یک بازیگر زن دیگر هم از تعرض گفت

لادن طباطبایی خطاب به کتایون ریاحی: عیناً برای من هم اتفاق افتاد


۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۴ | کد خبر: ۲۲۰۰۲ چاپ
لادن طباطبایی خطاب به کتایون ریاحی: عیناً برای من هم اتفاق افتاد

کلانشهر- ساعاتی بعد از افشاگری کتایون ریاحی مبنی بر تعرض واقع شدن توسط سعید پورصمیمی بازیگر قدیمی سینمای ایران،حالا لادن طباطبایی بازیگر زن سینمای ایران که ساکن آمریکا شده در صفحه اینستاگرام خود خطاب به کتایون ریاحی نوشته است:ظاهراً این سیستم اون سال‌ها بوده وعیناً برای من هم اتفاق افتاد.

کتایون ریاحی روز گذشته با انتشار عکس قدیمی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند.

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

در ماه‌های گذشته تعدادی از هنرپیشه‌های زن ایران، شماری از بازیگران، کارگردانان و دیگر عوامل شناخته شده سینمای ایران را به سوء استفاده یا آزار جنسی متهم کرده‌اند.

سعید پورصمیمی 79 ساله در حال حاضر برای نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» در جشنواره کن حضور دارد تاکنون در 28 فیلم سینمایی، دهها تاتر و سریال ایفای نقش کرده است.با گذشت چند ساعت از انتشار این دو پست اینستاگرامی، پورصمیمی واکنشی نداشته است.